Ben je nieuwsgierig naar wat Stichting Boekenwerk mogelijk voor jou kan betekenen? Neem voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek of oriëntatie direct contact op met ons. Bel hiervoor 040-7117364 of stuur een mail naar info@stichtingboekenwerk.nl. We zijn open op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag. Zie ook onze contactpagina voor meer informatie.

Op dit moment heeft Stichting Boekenwerk geen wachttijd.

Een traject bij Stichting Boekenwerk is mogelijk:

• Via de gemeente:
    • Doorverwijzing vanuit een generalist van WIJ Eindhoven (traject 10M00).
    • Doorverwijzing vanuit WMO consulent in je eigen woonplaats (dagbesteding of participatiewet).
  • Via het UWV, doorverwijzing vanuit de arbeidsdeskundige of ander contactpersoon. We bieden de volgende trajecten aan: “Praktijkassessment”, “Werkfit maken”, “Naar werk” en de volgende “Modulaire Re-integratiediensten”:
    • Participatie Interventie
    • Bevorderen Maatschappelijke Deelname
    • Begeleiding bij Scholing
  • Middels onderaannemer schap van een zorgaanbieder.
  • Middels onderaannemer schap van een werkgever die voldoet aan de Wet Poortwachter.

Andere mogelijkheden kunnen we per persoon met de opdrachtgever bespreken.

Wij bieden uitsluitend maatwerktrajecten, waarbij we kijken naar wat voor jou als individu passend is.

Contenza Klanttevredenheidsonderzoeken Resultaten Contenza Klanttevredenheidsonderzoeken Resultaten