Nieuwsbrief mei 2023

31 May 2023

Verhuizing

Op 15 mei is Stichting Boekenwerk, samen met Van Z naar A re-integratie, begonnen op een nieuwe locatie aan de Thorvaldsenlaan 12 te Eindhoven. Voor deze verhuizing hebben we slechts 1 week de deuren moeten sluiten. Deze nieuwe locatie heeft een prettige en rustige sfeer. Ook de deelnemers zijn blij met de grote open ruimtes, ze benoemen het als ‘een mooie nieuwe plek’.
We nodigen u van harte uit om een keer onze mooie locatie te komen bekijken.

Voorstellen

Joost Lenting:
Na 25 jaar werkzaam te zijn geweest in de reclame, communicatie en marketing, zocht ik naar verandering in mijn leven. Nadat ik de diagnose ADHD kreeg besloot ik dat het roer om moest. Ik heb gekozen voor een studie toegepaste psychologie, ben gaan werken bij van Z naar A re-integratie. Het was mij duidelijk dat ik met mensen wil werken, mensen wil helpen en echt iets wil toevoegen. Werk waar ik trots op ben en achter sta. Dat doe ik nu ook bij Stichting Boekenwerk.

Marieke Tadema van Hassel:
Ik ben 46 jaar, getrouwd met Ruud en heb 3 kinderen, Evelien van 9, Emmelie van 7 en Bastiaan van 4. Sinds 1 januari werk ik met veel plezier 1 dag per week bij Stichting Boekenwerk. Zelf heb ik nu ongeveer 15 jaar de diagnose Asperger. Binnen diverse werksituaties heb ik gewerkt met mensen met een vorm van autisme. Ik heb onder meer Engels en muziekles gegeven op een middelbare school voor mensen met een spectrum stoornis. Bij Van Z naar A re-integratie geef ik training neurofeedback.

Floris van der Burg:
Ik ben 18 jaar en volg een opleiding tot sociaal werker. Het is voor mij heel prettig dat ik stage kan lopen bij Stichting Boekenwerk omdat ik daardoor kan beginnen met de begeleidende kant van sociaal werk. Dankzij deze bijzondere leeromgeving hoop ik me verder te kunnen ontwikkelen tot de begeleider die ik wil zijn.

Actie

Tijdens de zomermaanden juli en augustus krijgt u op elke bestelling 20% korting tijdens de zomer-lounge-weken.